joi, 23 ianuarie 2014

Oare să fie adevărat, organizarea să ajute la slăbit?

             Citeam ieri un articol despre 6 metode mai puţin cunoscute şi oarecum ne-ortodoxe pentru a mânca mai sănătos şi a slăbi.

Nu o să va vină să credeţi, dar una dintre ele este chiar păstrarea unui birou ordonat. Se pare că specialiștii britanici (cine alții?) ar fi făcut un studiu în care 2 categorii de oameni erau lăsați câteva ore să lucreze la diverse birouri. Un grup lucra în niște birouri perfect organizate, ordonate și zen, în timp ce celalalt grup utiliza pentru lucru niște birouri înghesuite, prăfuite și lipsite de orice urmă de organizare și ordine. La terminarea lucrului erau întâmpinați cu o prăjitură sau un fruct, la alegere. Ei bine, cei din a doua categorie au ales în proporție de 80% prăjitura și ceilalți mărul. Să fie vorba doar despre coincidență? Specialiștii britanici au decis că nu și ca este vorba despre efectele ordinii asupra creierului și centrului foamei.
Imediat după ce am terminat de lecturat, mi-am scos ochii din monitor şi i-am aruncat (bine, că am fost pe fază să îi şi prind) în jurul meu şi ce am găsit: agende peste agende şi foi peste foi, într-un colţ amărât un cub cu de toate şi în rest jale şi iar jale.
Lucrurile încep să se lege. De aceea anul ăsta nu îmi iese. Trăiesc în dezordine. Trebuie să iau măsuri şi repede.
Pentru cei ce nu înţeleg ceea ce am scris mai sus, voi menționa că una dintre rezoluţiile pentru 2014 este să slăbesc un număr de kilograme, să mănânc mai sănătos şi toate căutările mele pe internet despre diete de detoxifiere şi înscriere în curse de alergare nu o să se lase cu nici un rezultat dacă nu pun şi în practică ceea ce citesc pe acolo.
Aşadar deschid frumos google-ul şi tastez "soluţii de organizare birou". Aici începe nebunia, găsesc variante care mai de care mai neverosimile şi ce-i drept minimaliste, dar nici o varianta practică, ceva care să se afle la două clic-uri distanţă şi să pot declara problema rezolvată pentru a mă putea întoarce la indicatorii mei de performanţă.
Totuşi, după vreo 10 minute întregi care au părut ani, am reuşit să depistez site-ul depozitului de papetărie, unde am reuşit să găsesc şi să construiesc o soluţie rezonabilă.
Am început vizită prin selectarea unui caiet mecanic în care urmă să îndes toate hârtiile ce nu îşi găsiseră încă perechea pe biroul meu (musai roşu că să inhibe și pofta de mâncare - astfel împuşcam doi iepuri dintr-o lovitură). Prima alegerea a fost urmată îndeaproape de nişte separatoare pentru eroul numărul unu al operaţiunii: MAREA ORGANIZARE.
Pe locul trei s-a clasat acest clasor simpatic de cărţi de vizită cu ajutorul căruia îmi va fi teribil de greu să mai rătăcesc vreodată vreuna.
Nebunia a continuat pe parcursul unei ore întregi la sfârşitul căreia coşul meu de cumpărături dădea pe dinafară (dacă ar fi fost posibil să facă aşa ceva un coş virtual, acesta sigur ar fi făcut-o) şi sentimentele mele în legătură cu persoana și viitorul meu într-un birou organizat şi ordonat creşteau exponenţial.

Astăzi, aştept cu sufletul la gură să vină comanda şi îmi fac deja planuri despre cum le voi aranja pe toate la locul lor!
...poate după aceea o să găsesc şi o cură de detoxifiere care să funcţioneze pe bază de comandă şi vizită în vreun magazin virtual, nu se ştie niciodată şi speranţa oricum ultima moare!
*Articol scris pentru o campanie Blogal Iniţiative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!