joi, 28 aprilie 2016

Incotro?


          Ce mai fac? Ce mai faceti?


          Mi-as dori sa pot spune ca incet-incet imi recapat un pic din independenta si normalitate, dar nu e asa. Sunt doar momente si in rest revin la normalitatea actualului.

          Nu ma plang. Imi iubesc viata de acum cu bune si cu rele si o imbratisez cu tot ce are ea de oferit. 

          Recunosc ca accept bucuroasa cate un task ce necesita un pic de utilizare a creierului. 

          Poate ca norocul meu a fost ca am avut o casa de pus la punct ( si inca nu am terminat) pe langa crescut o piticoata de 9 luni jumate ( acum ). Poate ca asta este secretul pentru care inca nu m-am plictisit de curatenie, mancare, spalat si calcat rufe. La asta adaug plimbare zilnica ( daca nu ploua) si cumparaturile saptamanale, sau poate ca in acest moment al vietii mele pur si simplu imi place.



          Pe langa astea sunt multe si marunte. Nelinisti. Proiecte pentru care nu aveam niciodata timp si viata in general care face ca nici o zi sa nu semene cu cealalta.

          Azi am fost o norocoasa. S-a hotarat piticoata sa doarma, mult si lipita de mine si am uitat si telefonul descarcat asa ca nema alarma. Asadar, am dormit amandoua pana pe la 10 si un pic. Ca-n ziele bune.

          Ultimele zile m-au facut sa imi doresc un pic de timp. Doar pentru mine. Cateva pagini citite pe zi, un pic de sport in fiecare zi si cate un "date" pe luna. Uneori ma simt egoista pentru ca simt nevoia asta, dar stiu in adancul sufletului ca nu sunt.

          Titlul se referea de fapt la sensul si drumul blogului. Adevarul este ca nu mai sunt aceeasi care a inceput blogul acum multi ani, dar sensul ar fi acelasi. Zborul spre echilibru cred ca ma caracterizeaza inca. Negociez cu mine in gand daca sa mai scriu aici sau sa continui in alta parte. Deasemenea negociez daca si despre ce sa mai scriu. 

          Realitatea este ca voi scrie. Despre orice. Cateva paragrafe pe zi despre nelinisti, activitati cotidiene, oameni dragi sau nu prea, copil, pisoi, sot, condimente sau orice altceva cred ca au rol de pansament pentru suflet, asa ca imi propun de azi cateva articole pe saptamana: 2-3 acolo.

...si intre timp voi decide unde voi continua....important este ca o voi face!

9 comentarii:

  1. Am trecut si eu prin asta. Ma schimbasem si aveam sentimentul ca nu ma mai regasesc in unele postari mai vechi. In unele, nu in toate. Pe altele mi-am dorit sa nu le fi facut publice, sa le fi tinut doar pentru mine...imi doream sa continui dar altfel. Am profitat de moment si am trecut pe Wordpress si domeniu propriu A fost greu, dar nu regret. Am facut curatenie in urma si am mers inainte. E ca la curatenia generala, stii? E greu, simti ca nu se mai termina, dar in final merita :) Succes si bucurie in tot ce faci iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a inviat!Scrie...eu nu am mai scris de ceva timp desi simteam nevoia.Nelinisti? ele sunt motorul catre introspectie si actiuni.Faci bine ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricine trece la un momentdat prin ce ai trecut tu, insa trebuie sa gasim pana la urma calea potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Indiferent de cat de grava este situatia, in viata am invatat ca cel mai important lucru este sa nu disperati, cu calm veti gasi solutia.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!