sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Este oficial: sunt făcută să locuiesc la oraș!

Acum câteva seri, stăteam pe balconul locuinței temporare și admiram liniștea satului care m-a adoptat și am exclamat în gând nici mai mult nici mai puțin: ”I’m a city girl!”.

Nu mă înțelegeți greșit, sunt multe avantaje în a locui la țară: liniștea, tihna, verdeața, apusurile și răsăriturile, dar mie îmi lipsește ceva: agitația, posibilitatea de a ieși oricând undeva, plimbările prin parcuri și câte și mai câte.

Orașul, pentru mine este un organism viu de care trebuie să avem mare grijă și pe care trebuie să îl tratăm ca pe un prieten drag.

Ador să mă plimb pe străzile pline de istorie, să îmi imaginez poveștile oamenilor ce le-au populat cândva și și-au lăsat amprenta atât de clar prin tot ce au construit frumos și chibzuit.

Mă gândesc uneori: de ce nu se mai poate și astăzi să fie așa? De ce sunt atât de rari oamenii care se mai gândesc la frumusețe și durabilitate în aceeași propoziție?

Îmi alung repede gândul ce s-a strecurat mârșav în sufletul meu și îmi amintesc de orașele pe care le-am vizitat de-a lungul timpului și care m-au încântat cu anumite detalii foarte interesant gândite și poziționate.

Țin minte că o dată am căutat chiar ”responsabilul” și l-am găsit: firma Art Decor ce oferă servicii complete pentru amenajarea spațiilor urbane de peste 13 ani. M-au fermecat prin creativitatea de care dau dovadă atunci când produc mobilier urban și echipamente de joacă.

Dacă vă numărați printre norocoșii locuitori ai orașului Botoșani, Săcele, Bistrița, Mamaia sau Sânpetru, sau dacă vă aflați în trecere, atunci vă puteți bucura de micile opere de artă cu care au hotărât să dea un suflu nou acelor orașe.

În plus, nu știu dacă vă aduceți aminte de parcurile pe unde ne-am petrecut noi copilăria printre leagănele și toboganele ruginite.

 Eu îmi amintesc. 

Atunci mi se păreau frumoase oricum, mai ales că nu aveam ocazia prea des să ajung într-unul, dar acum privind multitudinea de echipamente tematice de joacă nu pot decât să exclam furată fiind de culorile puternice și bine armonizate că mi-aș dori să fiu din nou copil și să mă pierd într-un echipament de joacă inspirat de cetatea Făgărașului, cu 4 turnuri și tobogane 

sau 

să mă imaginez pirat din Caraibe într-un Vapor cu velă, plasă de cățărat, ancoră și un tobogan drept.













Înghit în sec și mă consolez cu panourile pentru escaladă, băncile stradale, mesele de șah și de tenis, foișoarele, pergolele și jardinierele ce îmi încântă privirea zi după zi la plimbarea de seară. Petrec câteva clipe în zona de fitness din parcuri și visez la un rastel de biciclete, toate pline de culoare și cu un bonus de suflet așa cum doar ArtDecor știe să facă.








Una peste alta, orașul are foarte multe plusuri de adunat, trebuie doar să știi să le vezi și să existe o firmă  specializată pe evidențierea frumosului din fiecare cotlon și eu abia aștept să revin la viața de city girl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!