vineri, 14 martie 2014

File de jurnal

Astăzi... (vineri, 14 martie 2014)

Afară… cer senin, cald și un soare mare care ne luminează pe toți. Vremea de primăvară pe care mi-am dorit-o atât de mult.

În grădina… soacrei mele vom planta arbagic mâine. Eu, în principiu sunt doar șofer, dar parcă o sa ma joc și eu prin pământ.

În bucătărie… este liniște și pace acum. Planurile care se întrezăresc includ o mâncare de linte și o supă de legume si ceva curățenie.


În casă… se simte asa nevoia de o curățenie săptămânală pe care am tot amânat-o săptămâna asta. În rest, descopăr în fiecare zi problemuțe de care nu va mai trebui să mă ocup eu...

Sunt îmbrăcată cu… uniforma de servici: blugi, bluză mov și ghetuțe roșii, așa ca unică pată de culoare.

Mă gândesc… la conștientizarea existenței și prezența în propria viață, subiectul ăsta mi-a tot populat gândurile săptămâna asta.

Am învățat… că pot face prăjituri și fără să le ard și că locul îmi influențează mult eficiența, productivitatea și cheful de muncă.

În rest, am impresia că a trecut săptămâna asta mult prea repede pe lângă mine și nu m-am ales cu prea multe. Aștept să se revanșeze sfârșitul de săptămână pentru asta.

Sunt recunoscătoare pentru… fiecare zi senină și fiecare oră în plus de lumină.

Aștept/sper întâlnirea din după-amiaza asta cu arhitecta direct pe teren. Încep să se concretizeze planurile...

Mi-e dor.... de varianta mea cu mai mult chef de viață și coerență între gânduri, liste și acțiuni.

Ce mai citesc… Am terminat ”Europolis” de Jean Bart într-un final (urmează recenzia) și am început ”Foc în pavilionul de ceai” de Ellis Avery care pare promițătoare.

Meștereli necesare cu care îmi ocup timpul… articole pe care încerc să le scriu un pic în avans pentru ca este tare bine și legislația pe care am început să o învăț pentru examenele ce urmează la mijlocul anului.

Planuri mărețe pe termen scurt… ar fi ceva notabil de menționat aici: diseară mergem la teatru de improvizație, mâine la teatru adevărat, de marți încep aqua gym (4 ședințe, așa de test) și azi vreau să fac 2 programări pentru săptamâna viitoare: la pensat și la stomatolog pentru un control de rutină.

Cuvinte ticluite mai bine de alții decât de mine…

"Fă lucrul pe care crezi că nu poți să-l faci. Eșuează. Încearcă din nou. Fă-l mai bine a doua oară. Singurii oameni care nu cad sunt cei care nu urcă pe cablul de la înălțime." - Oprah Winfrey
Asta pentru că azi am nevoie de curaj și cuvintele astea mă fac să îl simt din plin.


O fotografie ce mi-a descrețit fruntea săptămâna asta…
sursa: Pinterest



Doar pentru că este vorba despre o separație vizuală a spațiilor așa cum eu încă nu am mai văzut până acum și mi se pare că arată prea bine, voi ce ziceți?

Ascult … radioul magic ce acum îmi spune că este dimineață în altă viață, poate vreți și voi să ascultați:

Jurnalul a început la Tăniușa, unde puteți găsi mai multe astfel de momente din viața altor femei ce au ales să noteze săptămânal o filă de jurnal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!