Nu o să va vină să credeţi, dar una dintre ele este chiar păstrarea unui birou ordonat. Se pare că specialiștii britanici (cine alții?) ar fi făcut un studiu în care 2 categorii de oameni erau lăsați câteva ore să lucreze la diverse birouri. Un grup lucra în niște birouri perfect organizate, ordonate și zen, în timp ce celalalt grup utiliza pentru lucru niște birouri înghesuite, prăfuite și lipsite de orice urmă de organizare și ordine. La terminarea lucrului erau întâmpinați cu o prăjitură sau un fruct, la alegere. Ei bine, cei din a doua categorie au ales în proporție de 80% prăjitura și ceilalți mărul. Să fie vorba doar despre coincidență? Specialiștii britanici au decis că nu și ca este vorba despre efectele ordinii asupra creierului și centrului foamei.
Imediat după ce am terminat de
lecturat, mi-am scos ochii din monitor şi i-am aruncat (bine, că am fost pe
fază să îi şi prind) în jurul meu şi ce am găsit: agende peste agende şi foi
peste foi, într-un colţ amărât un cub cu de toate şi în rest jale şi iar jale.
Lucrurile încep să se lege. De aceea
anul ăsta nu îmi iese. Trăiesc în dezordine. Trebuie să iau măsuri şi repede.
Pentru cei ce nu înţeleg ceea ce am
scris mai sus, voi menționa că una dintre rezoluţiile pentru 2014 este să
slăbesc un număr de kilograme, să mănânc mai sănătos şi toate căutările mele pe
internet despre diete de detoxifiere şi înscriere în curse de alergare nu o să
se lase cu nici un rezultat dacă nu pun şi în practică ceea ce citesc pe acolo.
Aşadar deschid frumos google-ul şi
tastez "soluţii de organizare
birou". Aici începe nebunia, găsesc variante care mai de care mai
neverosimile şi ce-i drept minimaliste, dar nici o varianta practică, ceva care
să se afle la două clic-uri distanţă şi să pot declara problema rezolvată
pentru a mă putea întoarce la indicatorii mei de performanţă.
Totuşi, după vreo 10 minute întregi
care au părut ani, am reuşit să depistez site-ul depozitului de papetărie, unde
am reuşit să găsesc şi să construiesc o soluţie rezonabilă.
Am început vizită prin selectarea
unui caiet mecanic în care urmă să îndes toate hârtiile ce nu îşi găsiseră încă
perechea pe biroul meu (musai roşu că să inhibe și pofta de mâncare - astfel
împuşcam doi iepuri dintr-o lovitură). Prima alegerea a fost urmată îndeaproape
de nişte separatoare pentru eroul numărul unu al operaţiunii: MAREA ORGANIZARE.
Pe locul trei s-a clasat acest
clasor simpatic de cărţi de vizită cu ajutorul căruia îmi va fi teribil de greu
să mai rătăcesc vreodată vreuna.
Nebunia a continuat pe parcursul
unei ore întregi la sfârşitul căreia coşul meu de cumpărături dădea pe dinafară
(dacă ar fi fost posibil să facă aşa ceva un coş virtual, acesta sigur ar fi
făcut-o) şi sentimentele mele în legătură cu persoana și viitorul meu într-un
birou organizat şi ordonat creşteau exponenţial.
Astăzi, aştept cu sufletul la gură
să vină comanda şi îmi fac deja planuri despre cum le voi aranja pe toate la
locul lor!
...poate după aceea o să găsesc şi o
cură de detoxifiere care să funcţioneze pe bază de comandă şi vizită în vreun
magazin virtual, nu se ştie niciodată şi speranţa oricum ultima moare!
*Articol
scris pentru o campanie Blogal Iniţiative!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!