luni, 6 ianuarie 2014

La inceput de an...cele rele sa se spele, cele bune sa se adune

La multi ani, sa traim mereu momente frumoase care sa se ridice la nivelul asteptarilor noastre sau sa le depaseasca si sa crestem mereu si in fiecare zi sa invatam ceva bun si frumos, asta va doresc eu voua, celor care imi cititi gandurile aruncate in lumea virtuala pentru fiecare zi a lui 2014.

A fost vacanta si am facut ceea ce stiu mai bine, am luat o pauza, neplanificata doar traita si simtita.

Au venit sarbatorile si cumva mi s-a parut mai important pentru mine sa stau alaturi de cei dragi mie pe care ii vad mai mult sau mai putin des decat sa ma dezlantui in cuvinte. Aveam in minte idei de articole si le am inca, doar ca le mai las putin sa mai dospeasca. Nu stiu de ce, dar am simtit nevoia accentuata de o pauza care mi-a priit cum nu se poate mai bine.



Acum ca cele 2 saptamani de vacanta au trecut pe negandite, neclipite si nebanuite, de astazi sunt inapoi pe cai din toate punctele de vedere si nu stiu de ce mi-a venit in minte proverbul asta: "Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune..."Au fost niste sarbatori atipice pentru noi. Poate a fost lipsa zapezii sau pur si simplu nevoia de a face anul asta altfel lucrurile. A fost un Craciun frumos si linistit in familie cu brad impodobit, cozonac floare facut de mine si prima prajitura raw care mi-a depasit asteptarile; au fost seri de baut bere si diverse alcooluri cu prieteni, a fost nitel munte ( aici dovada, ce mai suntem niste vedete si tin sa multumesc prietenului naturii care ne-a filmat in acea zi), un pic de patinat si de inot si in rest liniste si pace si a fost atat de frumos sa imi dau seama ca putem exista si fara zece mii de activitati pe cap.

Acum m-am intors la muzica mea magica din turnul unde imi desfasor viata profesionala ( cat de pompos suna :) ) si la ale ei mii de atributii, unele mai importante, altele mai putin importante. Trebuie sa recunosc ca Vienela si Mihaela m-au scos din hibernare cu ale lor comentarii si tin sa le multumesc pentru ca altfel cred ca as mai fi pendulat pe ideea: "sa scriu sau sa nu scriu, aceasta este intrebarea!
Am facut si rezolutii si o sa incerc sa le bifez asa frumos una cate una.

Am sperante mari pentru anul in care am intrat, dar nu vreau sa le spun cu voce tare de frica sa nu se implineasca.

Dintre lucurile mici asa mi-am propus sa fiu mai organizata, economa cu orice fel de resurse si cocheta, sa zambesc mai mult si sa ma bucur mai mult de lucrurile simple.

O zi cat mai minunata sa aveti si un an binecuvantat in care tot ce trebuie sa se implineasca se va implini sa avem cu totii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!