vineri, 17 ianuarie 2014

File de jurnal 7

Pentru astazi (data/ora)...vineri, 17 ianuarie 2014, ora 8:14;

Afara ... inchis, dar nu poti ghici cum se vor schimba lucrurile. Poate se face soare. Ma uimeste cum simpla rubrica din jurnal ma pune sa ma uit cu simt de raspundere afara in fiecare dimineata de vineri si sa estimez starea vremii;

Mă gândesc ... la planurile noastre si cum incep ele asa incet si frumos sa se contureze. Uneori ma sperii ca va fi prea greau si prea multe schimbari, dar eu cred ca putem si sper sa nu mai dureze mult si sa ajungem la un final si un inceput;



Invatam ... ca pisicile sunt mai inteligente decat par si cica sunt niste fini bio-energeticieni. Eu cu asta m-am distrat aseara; si mai invatam ca daca intarzii chiar si cateva secunde dupa momentul in care ti-ai propus sa faci ceva poti pierde de fapt foarte multe; si...sa ne ascultam mereu intuitia si sa o educam;

Sunt recunoscătoare pentru ...faptul ca am fost norocoasa in viata pana acum si lucrurile mi s-au intamplat asa intr-o prdine logica;

Din bucătărie ... clasica dezordine dupa micul dejun si cam atat. Ma bate gandul la o prajitura cu fructe de padure dupa reteta Kadiei, dar cine stie, poate...sau poate nu;

Cu ce sunt imbracata ... blugii si bluza verde, cercei si medalion din scoica si lemn, asa mai hippy si cizme negre, destul de simplu, dar de saptamana viitoare se schimba treaba. O sa imi pregatesc hainele de seara pentru ca dimineata sa fie totul mai simplu;

Citesc ... inca Automatul de Sah de Robert Lohr, mai am mai putin de 100 de pagini si azi cred ca o dau gata. M-a uimit B. care a citit in 2 nopti Pe cand eram o opera de arta. Este mult mai rapid ca mine atunci cand il captiveaza ceva. Pe mine somnul ma fura mult prea repede;

Ceea ce astept (sper) ... sa ajungem la finalul ce va semnifica un nou inceput;

Ce mai mesteresc ... sper sa mesteresc o prajitura. In rest ordine in 3-4 locuri fierbinti din casa, terminat cartea despre care va spuneam si duzinele/psi-lunelile;

Ascult ... reclamele postului de radio magic;

În casa ... pisoiul singur si pestii in acvariu ce ma asteapta sa revin si probabil B. care inca nu a plecat spre servici;

Unul dintre lucrurile mele preferate ... ziua de vineri care este scurta la servici si imi permite sa fac muuuuulte sau doar sa lenevesc mai mult si iesirile cu fetele care ma relaxeaza asa din plin;

Unele planuri ... sport, poate un regim de detoxifiere. M-a inspirat ceea ce am citit aici;
Melodia preferata momentan ... intr-un mod straniu Lora-Fara el, este ultima melodie pe care am auzit-o la radio in drum spre servici si cred ca mi-a trezit amintiri din copilaria. Isi mai aduce cineva aminte de T-Short?. Va las in compania videoclipului melodiei:

Ultimul film vazut ... Nu am mai vazut filme in ultima vreme. Penultimul episod din The Good Wife se pune? Ma gandeam sa fac o lista cu filmele nominalizate la Oscar anul acesta si sa le vad.
Ideea jurnalului este preluata de la Corcodusa, unde se afla si un tabel cu cei ce au decis sa completeze filele de jurnal, asa cum puteti si voi face desigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!