vineri, 29 martie 2013

Mici detalii de viata

Cum ziceam ieri, nu vreau sa am doar postari generale si azi fiind vineri o sa va vorbesc despre planuri, idei si relaxare.

Mi-am inceput ziua devreme, dupa un somn bun (nu stiu daca vremea din ultima vreme a fost de vina, dar aseara am picat secerata de somn si cred ca am dormit vreo 9 ore bune, lux) cu activitati clasice, un mic dejun si o cafea cu lapte.

Bonusul a fost ca am decis sa ma machiez azi si sa folosesc verde, sa vina primavara mai repede. Zis si facut. Din pacate nu am reusit sa imi si pozez realizarea, dar pe mine ma face sa ma simt mult mai bine.

In masina in drum spre servici ma gandeam de ce merge verdele cu mov-ul, conform teoriei nu ar trebui sa se potriveasca, dar totusi merge. Inca nu am gasit un raspuns dar o sa mai studiez.

Tot in drum spre sevici am aflat ca azi e ziua lui Dan Bitman. In ultima vreme imi plac anumite melodii ale lui, probabil ca mi s-au schimbat mie gusturile, insa intru intr-o "stare" de fiecare data cand aud melodia "Daca noi ne iubim" cu ai ei cai salbatici.

Planuri pentru ziua de azi: poate fac o vizita in Lidl si iau faina neagra(vreau sa incerc paine de casa pentru al meu sot, eu inca nu mananc paine) si poate caut si urechi de lemn ca mi-a facut Adriana pofta. Apoi o sa merg la posta sa imi iau comanda de carti si sa studiez in detaliu singura carte de make-up de pe piata romanesca. Stiati ca Teora vinde si carti uzate? Eu una nu, dar ma bucur pentru ca asta ma duce cu gandul la o atitudine mai cumpatata. Oricum abia astept sa o primesc.

Pentru seara mi-as dori ceva relaxant si planuri pentru maine cand sper sa fie soare si frumos si sa ne plimbam cu bicicletele pentru prima data dupa mult timp, dar cum anul asta e un an sportiv declarat clar de mine, biciclim daca vremea ne permite.

Voi ce faceti in week-end si cum va pregatiti de relaxare vinerea?

2 comentarii:

  1. nu ma pricep mai deloc la blogurile astea. nici nu prea stiu unde sa postez...s-a vazut cred. dar eram interesata in ce directie o sa mearga blogul asta al tau? descrierea unor activitati zilnice, sfaturi practice si insertii "preudofilozofice"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Paula,

    Bine ai poposit pe la mine.

    Unde se indreapta blogul voi vedea din mers. Ce am eu de gand sa fac este sa colectez aici informatii care sunt utile pentru mine si sper eu si pentru altii in legatura cu lucrurile care ma intereseaza pe mine si cum astea nu sunt putine ma gandeam sa le impart pe categorii...

    Dar ca sa raspund strict la intrebarea ta, da, este un blog general, un fel de jurnal personal si un instrument de autodisciplina.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!